Raport końcowy z monitoringu mediów społecznościowych w trakcie kampanii prezydenckiej 2020

Z przyjemnością oddajemy w Państwa ręce raport końcowy z monitoringu mediów społecznościowych w trakcie kampanii wyborczych przed wyborami prezydenckimi w 2020 roku.

Monitoring prowadziliśmy na Facebooku pomiędzy 26 marca do 12 lipca 2020. Ocenie jakościowej podlegały posty opublikowane w okresie od 26 marca do 10 maja i od 10 czerwca do 12 lipca. Obserwowaliśmy profile wszystkich kandydatów na Prezydenta, 20 profili tzw. mediów głównego nurtu (z różnych stron politycznego spektrum), a także 20 profili, które zostały zidentyfikowane jako potencjalne źródła treści o charakterze dezinformacyjnym.

Więcej informacji o wynikach naszej analizy znajdziecie Państwo TU (raport w języku angielskim).

 

———

Monitoring jest realizowany w ramach projektu “Wzmacnianie Dyplomacji Publicznej w Europie Środkowej” (“Strengthening Public Diplomacy in Central Europe”) realizowanego przez słowacką organizację pozarządową GLOBSEC i finansowanego ze środków National Endowment for Democracy.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Facebook
Twitter
YouTube